Informujemy, iż nasz sklep internetowy wykorzystuje technologię plików cookies a jednocześnie nie zbiera w sposób automatyczny żadnych informacji, z wyjątkiem informacji zawartych w tych plikach (tzw. „ciasteczkach”).

FAQ (Najczęściej zadawane pytania)

W ciągu ile dni mogę zwrócić zamówienie?

Zamówienie można zwrócić w ciągu 14 dni licząc od dnia otrzymania zamówienia.

Ile zapłacę za wysyłkę?

Koszt wysyłki wyliczany jest automatycznie dla każdego zamówienia i zależy od wagi oraz objętości produktów. Niektóre produkty ze względu na swoje wymiary czy właściwości wymagają aby wysyłać je w osobnej paczce. Ceny poszczególnych przewoźników możesz sprawdzić w zakładce "Koszt wysyłki". Całkowity koszt wysyłki swojego zamówienia poznasz w koszyku przed zaakceptowaniem zamówienia.

Jak długo będę czekał na zamówienie?

Czas oczekiwania na zamówienie zależny jest od wielu czynników: Po pierwsze należy sprawdzić dostępność danego towaru, jeśli nie jest on dostępny w naszym magazynie, na stronie produktu widoczna będzie informacja jaki jest szacowany czas oczekiwania na produkt. Pozostałe składowe to czas realizacji zamówienia w naszej firmie (zazwyczaj 1 dzień roboczy) oraz czas doręczenia przesyłki, zależny od wybranego przewoźnika.

Jak złożyć zamówienie?

  1. Dodaj do koszyka interesujące Cię produkty
  2. Kliknij "Realizuj zamówienie"
  3. Jeżeli posiadasz konto klienta zaloguj się do niego hasłem lub za pośrednictwem profilu społecznościowego. Jeżeli nie posiadasz konta możesz albo je założyć lub kontynuować jako gość
  4. Wypełnij adres do wysyłki zamówionych produktów lub wybierz adres z listy oraz wybierz sposób dostawy
  5. Zaznacz czy potrzebna Ci jest faktura czy paragon
  6. Wybierz sposób płatności za zamówienie
  7. Kliknij "Potwierdzam zamówienie z obowiązkiem zapłaty"
  8. Dokonaj płatności za zamówienie

Jak mogę zapłacić za zamówienie?

W naszym sklepie zapłacić można tradycyjnym przelewem bankowym na konto, dokonać szybkiej płatności internetowej za pośrednictwem systemów płatności PayPal lub PayU lub wybrać przesyłkę za pobraniem. Możliwe są także płatności ratalne dzięki usłudze Raty PayU.

Jak otrzymać fakturę VAT za zamówienie?

Wystarczy, że składając zamówienie zaznaczysz odpowiedni rodzaj dokumenty końcowego oraz podasz NIP swojej firmy. Jeśli nie zrobiłeś tego w trakcie składania zamówienia, a jednak zmieniłeś zdanie i chciałbyś otrzymać Fakturę VAT, jak najszybciej zaloguj się do swojego konta Klienta, wejdź w historię zamówień i w uwagach do zamówienia podaj dane do faktury. Pamiętaj, że zgodnie z aktualnym prawem nie ma możliwości wystawienia Faktury VAT do paragonu nie posiadającego NIP'u.

Mam kod rabatowy, co z nim zrobić?

Wszystkie dostępne kody rabatowe widoczne są w koszyku, wystarczy je kliknąć lub wkleić w odpowiednie pole. Jeżeli posiadasz unikalny kod rabatowy, możesz użyć go w swoim koszyku w trakcie zatwierdzania zamówienia. Pamiętaj jednak, aby po wpisaniu kodu kliknąć "OK" aby przeliczyć ceny produktów w koszyku. Po złożeniu zamówienia nie ma możliwości ponownego przeliczenia cen.

Czy można złożyć zamówienie inaczej niż przez sklep internetowy?

Tak, można złożyć zamówienie telefonicznie lub wysyłając wiadomość e-mail. Pamiętaj jednak, że jeśli posiadasz konto stałego klienta musimy Cię zweryfikować używanym adresem e-mail abyś mógł korzystać z wypracowanych rabatów.

Czy zamówione produkty dojadą do mnie bezpiecznie?

Dokładamy wszelkich starań aby wysyłane przez nas paczki były jak najlepiej zabezpieczone. W tym celu wykorzystujemy termozgrzewalne rękawy, folie bąbelkowe, ekologiczne wypełnienia z ciętych kartonów czy styropian. Zamawiając większe ilości towaru wrażliwego na uszkodzenia, czasami warto wysłać na palecie - zmniejsza to ryzyko uszkodzenia mechanicznego w transporcie.

Do której godziny mogę złożyć zamówienie aby zostało wysłane tego samego dnia?

Wysyłka tego samego dnia jest najwyższym priorytetem w naszej firmie, ograniczeni jesteśmy jedynie godzinami odbiorów paczek przez firmy kurierskie. Jeśli zamawiany towar dostępny jest w naszym magazynie a zamówienie złożone jest do godziny 12:00 paczkę wyślemy tego samego dnia. Jeśli zamówienie zostanie złożone później, wciąż jest to możliwe aby wyszło z naszego magazyny w tym samym dniu. Zamówienia paletowe, lub na produkty personalizowane wysyłamy w ciągu 2 dni roboczych. W wyjątkowych sytuacjach, po długich weekendach lub w trakcie akcji promocyjnych czas realizacji może wydłużyć się.

Potrzebuję fakturę pro-formę aby opłacić zamówienie. Co mam zrobić?

Jeżeli chcesz dokonać płatności przelewem tradycyjnym, zaznacz taką opcję składając zamówienie. Jeśli próbowałeś dokonać płatności i nie udało jej się dokończyć możesz ponowić płatność w panelu "Moje zmówienie". W przypadku gdy potrzebna jest faktura pro-forma dla księgowości, skontaktuj się z naszym biurem Obsługi Klienta poprzez formularz kontaktowy w zakładce kontakt lub przez zakładkę Moje zamówienia a nasi konsultanci prześlą potrzebną fakturę pro-forma.

Dlaczego naliczają mi się wyższe koszty wysyłki, mimo że towar waży mniej?

Koszt wysyłki wyliczany jest automatycznie dla każdego zamówienia i zależy od wagi oraz objętości produktów. Niektóre produkty ze względu na swoje wymiary czy właściwości wymagają aby wysyłać je w osobnej paczce. Jeżeli jednak wydaje Ci się, że koszty dostawy obliczony jest w sposób nieprawidłowy, skontaktuj się z naszym Biurem Obsługi Klienta aby wyjaśnić sytuację.

Chce wysłać zamówienie na inny adres niż adres rozliczeniowy, jak to zrobić?

Składając zamówienie możesz dodać dodatkowy adres poza adresem rozliczeniowym i wskazać na kóry adres ma być wysłane zamówienie.

Czy muszę zakładać konto klienta aby złożyć zamówienie?

Aby złożyć zamówienie w naszym sklepie nie trzeba mieć założonego konta Klienta, jednak nie można wtedy przeglądać historii poprzednich zamówień czy korzystać ze specjalnych rabatów tylko dla stałych klientów. Jeśli złożyłeś zamówienie w naszym sklepie jako Gość, a chciałbyś stać się naszym Stałym Klientem, skontaktuj się z obsługą naszego sklepu aby przekształcić rodzaj swojego konta.

Czy można otrzymać rabat na zamówienie?

Tak, dla naszych stałych klientów oferujemy atrakcyjny system rabatowania. Wystarczy założyć konto w naszym sklepie aby cieszyć się preferencyjnymi warunkami cenowymi. Okresowo pojawiają się także wyjątkowe promocje na poszcczególne produkty, dlatego warto śledzić nasz newsletter oraz media społecznościowe.

Złożyłem zamówienie, jednak zapomniałem o części produktów, co zrobić żeby nie płacić za wysyłkę dwa razy?

Komu nie zdarzyło się wychodząc ze sklepu przypomnieć sobie, że czegoś jeszcze zapomniał kupić? Zakupy internetowe nie stanowią tu wyjątku! Jeśli tylko Twoje zamówienie nie zostało już przyjęte do realizacji, złóż kolejne zamówienie na produkty o których zapomniałeś i wybierz odbiór osobisty. W uwagach do zamówienia napisz które zamówienia mamy ze sobą połączyć. Jeśli tylko uda nam się spakować oba zamówienia w jednej paczce wyślemy oba zamówienia w całości, a Ty otrzymasz wspólny dokument końcowy. Jeżeli jednak wystąpią jakieś trudności, nasi konsultanci skontaktują się z Tobą niezwłocznie.

Co zrobić gdy zapomniałem hasła do mojego konta?

Wystarczy kliknąć "Zapomniałeś hasła?" w menu logowania. System poprosi Cię o podanie adresu e-mail użytego do rejestracji.

Co zrobić gdy nie pamiętam loginu do mojego konta?

Jeżeli nie pamiętasz loginu użytego do swojego konta Klienta a posiadasz na nim indywidualizowaną ofertę cenową skontaktuj się z naszym Biurem Obsługi Klienta.

Czy mogę coś zmienić w moim zamówieniu?

Jeśli tylko Twoje zamówienie nie zostało wysłane możemy je w każdej chwili edytować. Wystarczy zalogować się w panelu Klienta, przejść do zakładki "Moje zamówienia", wybrać interesujące nas zamówienie i w uwagach opisać zmiany. Możesz także skontaktować się z naszym Biurem Obsługi Klienta przez zakładkę Kontakt na głównej stronie lub zadzwonić.

Jak przetwarzacie moje dane osobowe?

Dokładną politykę przetwarzania danych osobowych znajdziesz w zakładce RODO.

Otrzymałem nie to co zamówiłem, co teraz?

Jeśli otrzymałeś nie taki towar jak zamówiony, bardzo Cię przepraszamy! Niestety jesteśmy tylko ludźmi i pomyłki zdarzają się każdemu. Niezwłocznie poinformuj nas o tym fakcie przez formularz kontaktowy a my zweryfikujemy nasz system magazynowy oraz monitoring aby jak najszybciej wyjaśnić sytuację oraz wyciągnąć wnioski na przyszłość!.

Otrzymałem Paragon za zamówienie, a potrzebuję fakturę - co teraz?

Niestety, polskie prawo nie przewiduje możliwości wystawienia faktury VAT do paragonu bez NIP'u. Jeśli zdarzyła Ci się jednak taka pomyłka skontaktuj się z nami niezwłocznie, może uda nam się jeszcze rozwiązać tę sytuację

W jakich godzinach pracuje obsługa sklepu?

Nasza firma pracuje od poniedziałku do piątku w godzinach 7:00 do 15:00

Co zrobić gdy przesyłka dotrze do mnie uszkodzona?

Zawsze staramy się jak najlepiej zabezpieczać nasze przesyłki, stosujemy do tego rękawy termozgrzewalne, ekologiczne wypełniacze, styropiany, jednak karton jest tylko kartonem i nie jesteśmy w stanie zabezpieczyć paczek przed wszystkimi mechanicznymi uszkodzeniami które zdarzają się w transporcie w sieci kurierskiej. Jeśli jednak tak się zdarzyło i przy odbiorze widzisz zewnętrzne uszkodzenia paczki, odmów przyjęcia jej kurierowi. Jeśli uszkodzenia towaru zauważyłeś dopiero po odebraniu otworzeniu paczki, warto jest poprosić kuriera o spisanie protokołu szkody (masz na to do 7 dni od doręczenia paczki).

Jeśli zgłaszając nam uszkodzenie paczki w transporcie będziesz posiadał protokół uszkodzenia paczki wypełniony razem z kurierem, pomoże nam to w wyjaśnieniu odpowiedzialności za zniszczenie Twojego zamówienia z firmą kurierską i znacznie przyspieszy to reklamację, dzięki czemu szybciej otrzymasz pełnowartościowy towar. Pamiętaj, wypełnienie protokołu jest obowiązkiem kuriera wynikającym wprost z polskiego prawa i pomoże to nam aby w Twoim imieniu rościć pretensje za uszkodzenie Twojej własności z firmą kurierską.

Chcę zwrócić zamówienie, jak to zrobić?

  1. Zaloguj się do swojego konta
  2. Przejdź do sekcji: Moje konto -> Moje zamówienia
  3. Wybierz zamówienie którego ma dotyczyć zwrot towaru, klikając "Szczegóły"
  4. Zaznacz zwracane produkty i w zakładce "zwrot towaru" wpisz przyczynę zwrotu. Jeśli nie chcesz podawać przyczyny wpisz "Zwrot konsumencki" i zatwierdź zwrot
  5. Zostaniesz przekierowany do zakładki "Moje zwroty" gdzie można obserwować status wcześniej dokonanych zwrotów
  6. Gdy tylko Twój zwrot zostanie zatwierdzony przez naszych konsultantów zostaniesz o tym poinformowany mailowo a status zwrotu zmieni się. Otrzymasz formularz zwrotu który należy wydrukować i dołączyć do odsyłanej paczki
  7. O dalszych krokach będziesz informowany przez naszych konsultantów

Odesłałem towar, kiedy otrzymam zwrot pieniędzy?

Jeżeli Zwrot został dokonany zgodnie z procedurą zwrotów opisaną w niniejszym poradniku, a towar został odebrany przez naszych pracowników zwrot zostanie dokonany niezwłocznie po weryfikacji stanu towaru, nie później jednak niż w ciągu 14 dni. Jeśli w zakładce "Moje zwroty" nie widzisz, że paczka została przez nas odebrana skontaktuj się niezwłocznie z naszym Biurem Obslugi Klienta przez formularz kontaktowy na stronie.

Kurier nie zastał mnie w domu, paczka została zwrócona do nadawcy. Co mogę zrobić aby ponownie otrzymać zamówienie?

Jeżeli towar wraca do naszego magazynu niestety nie jesteśmy w stanie ponownie "cofnąć" przesyłki. Musi ona do nas wrócić, zostać zweryfikowana przez magazynierów aby konsultanci Biura Obsługi Klienta mogli ponownie nadać przesyłkę. Jeśli jednak potrzebujesz materiałów pilnie, możesz ponownie złożyć identyczne zamówienie klikając "Zamów ponownie" w zakładce Moje zamówienia, a na poprzednie zamówienie zlecić zwrot. Pamiętaj, że nie wszystkie produkty podlegają zwrotowi konsumenckiego, dotyczy to zwłaszcza produktów personalizowanych i produkowanych na zamówienie klienta - np farb, spray'ów.

Dlaczego odcień mojego auta różni się od otrzymanej farby?

Nasza oferta lakierów skierowana jest jedynie na lakierowanie całościowe - ze względu różnice odcienia samochodów wyjeżdżających z fabryk, technologii malowania, późniejszych zmian odcienia ze względu na warunki atmosferyczne panujące w rejonie użytkowania pojazdu czy nawet stopnia nasłonecznienia kolor na Twoim samochodzie może różnić się w różnym stopniu od podstawowego wariantu w systemach mieszlniczych. Nie mając w ręku elementu do którego będzie dopasowywana farba nie jesteśmy w stanie wybrać wariantu który jest najbliższym pasującym odcieniem.

Zamawiałem już lakier z waszego sklepu, co zrobić aby otrzymać taki sam odcień?

Jeżeli zamawiałeś już od nas kolor który i samochód będzie ponownie lakierowany, lub zabrakło Ci farby i chciałbyś domówić brakującą ilość, pamiętaj aby w uwagach do zamówienia podać numer zamówienia znajdujący się na naklejce z kodem kreskowym na puszcze z farbą. Dzięki temu będziemy mogli odkodować z jakiego systemu oraz który odcień wybrany został przy poprzednim zamówieniu.

Czasami jednak zdarza się, że receptury są edytowane w programach przez producentów lub niektóre komponenty zostają przez producenta wycofywane - w takiej sytuacji nasi konsultanci skontaktują się z Tobą aby znaleźć najoptymalniejsze rozwiązanie sytuacji.

Jak odczytać kod koloru?

Kod koloru najlepiej odczytać z tabliczki znamionowej znajdującej się w samochodzie (dokładna lokalizacja zależna jest od producenta i modelu - aby go znaleźć sprawdź poradnik na naszej stronie lub skontaktuj się z salonem producenta). Jeśli nie jesteś w stanie odczytać kodu koloru z tabliczki, prześlij nam jej zdjęcie.

Kod koloru kodowany jest także w numerze VIN auta, niestety numeracja ta jest kodowana i nie zawsze udaje się odkodować powszechnie dostępnymi narzędziami. Istnieje także możliwość sprawdzenia jakie kolory były wykorzystywane przez producentów samochodów w danych latach - wystarczy podać nam markę i model pojazdu, rok produkcji auta oraz rodzaj koloru (np. niebieski metalik).

Niestety w ten sposób nie uzyskamy pewności jaki kolor jest na Twoim aucie, jednak bardzo często możemy w ten sposób z łatwością sprawdzić kod koloru. W razie trudności z identyfikacją skontaktuj się z naszym Biurem Obsługi Klienta - nasi konsultanci z pewnością pomogą Ci zidentyfikować właściwy kolor.

Czy wasze farby nadają się do lakierowania samochodów?

W naszej ofercie znajdziesz farby konwencjonalne - rozcieńczalnikowe którymi samochody malowane były przed wprowadzeniem norm emisji lotnych związków organicznych. Zgodnie z aktualnie obowiązującym prawem, do malowania samochodów osobowych stosowane mogą być jedynie farby wodorozcieńczalne. Nasze farby mają zastosowanie jedynie w instalacjach powlekania, do malowania tworzyw sztucznych, metali oraz wypełniania aerozoli.

Mam problem z lakierowaniem waszymi produktami, co mogę zrobić?

Jeżeli wystąpiły jakieś wady lakiernicze przy zastosowaniu naszych produktów, skontaktuj się z nami gdy tylko zostaną one zauważone. Dokładnie opisz sytuacje, załącz zdjęcia, przedstaw cały proces technologiczny - od przygotowania powierzchni aż do zakończenia procesu lakierowania, wymień stosowane produkty. Nasi konsultanci przeanalizują sytuację aby pomóc rozwiązać Twój problem, aby efekt końcowy pracy był zachwycający.

Czy można u was dobierać kolor do elementu?

W naszej firmie posiadamy wykwalifikowanych kolorystów wspomaganych profesjonalnymi narzędziami do pomiaru i komputerowej korekty dobieranej farby. Jednak aby udało się dobrać najodpowiedniejszy odcień farby musimy mieć fragment karoserii naprawianego elementu lub elementu sąsiedniego. Aby poznać szczegóły skontaktuj się z naszym Biurem Obsługi Klienta.

Kategorie

Nasze sklepy