Informujemy, iż nasz sklep internetowy wykorzystuje technologię plików cookies a jednocześnie nie zbiera w sposób automatyczny żadnych informacji, z wyjątkiem informacji zawartych w tych plikach (tzw. „ciasteczkach”).

Masz możliwość zwrotu produktów do 14 dni od momentu odebrania zamówienia.

Jak zwrócić produkt?

  1. Wypełnij Formularz zwrotu, który dołączyliśmy do wiadomości
  2. email z potwierdzeniem Twojego zamówienia.

  3. Zarejestruj zwrot w dziale "MOJE ZAMÓWIENIA" w Twoim profilu klienta.


  4. W dziale "MOJE ZWROTY" w Twoim profilu klienta pojawi się informacja o zarejestrowanym zwrocie ze statusem "OCZEKIWANIE NA POTWIERDZENIE". Poczekaj na autoryzację zwrotu przez nasz sklap. Kiedy zwrot uzyska status "OCZEKIWANIE NA PACZKĘ", wydrukuj potwierdzenie zwrotu, dołącz je do paczki i wyślij paczkę na nasz adres podany w formularzu zwrotu:

Co się dzieje po zwrocie?

  1. Weryfikacja przesyłki - w Dziale Zwrotów sprawdzimy zgodność jej zawartości z otrzymanym Formularzem zwrotu. Po pozytywnej weryfikacji otrzymasz od nas informację na adres mailowy podany w zamówieniu.

  2. Zwrot środków - środki otrzymasz tą samą drogą, którą opłacono zamówienie:
    • BLIK/PayU/PayPal/karta - zwrot za pośrednictwem tych serwisów w ciągu 1-2 dni od zakończenia weryfikacji,
    • płatność przy odbiorze lub przelewem tradycyjnym - zwrot na konto podane w Formularzu zwrotu w ciągu 5 dni od zakończenia weryfikacji.

  3. Korekta dokumentu zakupowego - na e-mail otrzymasz skorygowany rachunek lub fakturę.

Produkty, które nie podlegają zwrotowi?

  • Lakiery - mieszane bezpośrednio pod zamówienie klienta